קפה קלוי – "Costa Rica SHB EP Tarrazu "San Rafael

From 45.00

בקוסטה ריקה יש את כל התנאים לגידולי קפה – אקלים טרופיים ואדמה געשית עם השפעה מדהימה על הטעמים.

הקפה הגיע לקוסטה ריקה בעשור האחרון של המאה השמונה עשרה. לאורך השנים הרבות, קפה התפשט על הרמות של העמק המרכזי(טרצו). פיתוח וסחר של קפה השפיעו עמוקות על הנוף התרבותי והחברתי-כלכלי של המדינה. מגוון זני צמחי קפה, אדמות עשירות, גבהים גדולים ואזורי גידול ייחודיים תורמים לפרופיל כוס הקפה הפופולרי והמבוקש. יחסי הגומלין בין גורמים אלה אפשרו למדינה להשיג את המוניטין של הפקת כמה מסוגי הקפה הטוב ביותר במרכז אמריקה.

הקפה של קוסטה ריקה מציג את ארומת הקפה הקלאסית. קפה בעל גוף מלא, עם חומציות תוססת שמזכירה הדרים או פירות יער. סביר להניח שאם שמעתם מישהו ממלמל אחרי שלוק שהקפה מאוזן "מדי", טהור, מבלי שיהיה משעמם, כנראה שהוא שתה קפה מקוסטה ריקה.

טרצו הוא האזור ממנו מגיע מרבית הקפה האיכותי במדינה, כאמור המיקרו-אקלים, האדמה הוולקנית וגובה המטעים מציעים את כל התנאים לקפה יוצא דופן. Tarrazú הוא אזור גידול ענק בשטחו, עם תרבות קפה חזקה ומוכרת. המילה טרצו נובעת מהשבט ההודי העתיק של הוטאר, אשר ישב אדמות האלו בעבר. קפה זה גדל במורדות התלולים באזורי המשנה של לוס פרילס ובוסטמנטה ובעזרת זרימת מים המסופקת על ידי נהרות הניזונים באוקיאנוס השקט אנחנו עדים לקפה המצוין הזה. האנשים המעורבים בתהליך הגידול קטיף וייצוא מחויבים על פי חוק לשמור על הסביבה ועל הנהרות, העמקים והנוף. 

בקיצור,

אם טרצו, אין זו אגדה.

-
+
מק"ט: אין מידע קטגוריות: , , תגית:

ייתכן ותאהבו גם